Klantloyaliteit verhogen? Dbf.nl helpt

Om jouw organisatie of merk succesvol te maken in datamanagement, klantcontact en klantloyaliteit neem je dbf.nl in de arm. Na bijna 20 jaar ervaring hebben ze hier alles in huis om er samen met jou voor te zorgen dat jouw klanten, loyale klanten worden en blijven. Jouw klanten enthousiast maken over jouw organisatie of merk, dat is hun doel. Zij helpen data te verzamelen zodat je inzicht krijgt in het gedrag van de klant. Data structureren en combineren maakt het ingewikkelde gemakkelijk en het abstracte concreet. Dat doet dbf.nl. 

Dbf.nl en klantgegevens

Je kunt ervan op aan dat dbf.nl zorgvuldig en discreet omgaat met alle gegevens volgens de geldende wet- en regelgeving zoals vastgelegd in de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Ze zijn vanzelfsprekend in het bezit van de benodigde certificaten. 

Om aan deze beloftes te voldoen heeft ze een aantal oplossingen om zo jouw klantloyaliteit te verhogen en te waarborgen: 

  • Optimaal datamanagement helpt het maximale uit het klantenbestand te halen om zo tot een helder Centraal Klantbeeld te komen. 
  • Door introductie van een loyaliteits- of spaarprogramma wordt de relatie met de klant versterkt.
  • Op innovatieve manieren worden de klanten op het juiste moment met de juiste boodschap bereikt (Marketing Automation).
  • Direct Mail: het printen, verpakken en verzenden van doeltreffende en gepersonaliseerde mailings naar de klanten kun je met een gerust hart uit handen geven.
  • Sterker nog, het hele ledenproces kan overgenomen worden door het Customer Data Platform en dat scheelt in administratieve taken. 
  • Tot slot: al het klantcontact kun je uitbesteden aan hun Klant Contact Centrum, je klanten zijn in goede handen.

Reacties zijn gesloten.